Het contact verliep wat moeizaam vanwege onduidelijkheid tussen ASN en Promovendum.
Mij was duidelijke gemaakt dat de auto gehaald zou worden / en daarna weer teruggebracht, ook werd er een leenauto achtergelaten.
Eerste contact: of ik foto's van de schade wilden opsturen , zou toch ter plekke door ASN bekeken worden?
tweede contact: ik kon de auto op een bepaalde datum brengen ; er werd niet gesproken over ophalen en terugbrengen van de auto; pas na mijn protest werd dit geregeld. Het betekende wel dat de auto een paar weken later gerepareerd werd.
Derde contact was een mail waarin stond dat de auto rond half elf verwacht werd:
Hierbij bevestigen wij uw afspraak voor het herstel van de schade aan uw auto. Wij zien u graag op maandag 19-09-2022 om 10:30 bij ASN Autoschade Calveen Amersfoort.
Na een belletje hierover : nee, natuurlijk de auto werd gehaald , geen bericht over de leenauto die achter gelaten werd.
vervolgens weer een mail:Graag herinneren wij u eraan dat u op maandag 19-09-2022 om 10:30 bij ASN Autoschade Calveen Amersfoort een afspraak heeft voor het herstel van de schade aan uw auto. weer geen bericht over halen en terugbrengen en ook niet over de leenauto
Dus ... communcatie mag wel wat beter

Score voor ASN Autoschade Calveen Amersfoort: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja