Organisatie onzorgvuldig:de een weet niet wat de ander heeft afgesproken:niet klantgericht denken.

Was allemaal prima geregeld. Deschade is goed eruit gehaald auto was ook nog schoon gemaakt en stofzuiger erin geweeest netjes gedaan tot de volgende. Hoop dat het even duurd
En jullie...
En jullie zitten vlak bij mij huis bedankt

Professionele bedrijf die zijn afspraken nakomt. Communicatie is op hoog niveau.
Klantvriendelijk en altijd goed werk geleverd

Prima bedrijf. Goede communicatie en top kwaliteit.

Mijn schade is vlot en netjes verholpen

Klantvriendelijk en goed bereikbaar

Het herstelwerk ziet er goed uit. Dat is het belangrijkste. Toen ik de auto wegbracht werd mij verzekerd dat ik de auto naar 2 dagen weer kon ophalen. Omdat ik aan het einde van dag 2 nog niets had... Het herstelwerk ziet er goed uit. Dat is het belangrijkste. Toen ik de auto wegbracht werd mij verzekerd dat ik de auto naar 2 dagen weer kon ophalen. Omdat ik aan het einde van dag 2 nog niets had gehoord nam ik zelf contact op. De auto was nog niet klaar en de medewerker was niet op de hoogte van de afspraak. Als het herstel langer duurt dan verwacht ik een telefoontje van ASN. Dat is een prima manier om de verwachtingen bij een klant te managen.

Vriendelijke medewerkers die echt meedenken in een oplossing en deskundig personeel die voor een correct herstel van de schade zorgen. Auto was bij het ophalen ook nog eens spik-en-span... Vriendelijke medewerkers die echt meedenken in een oplossing en deskundig personeel die voor een correct herstel van de schade zorgen. Auto was bij het ophalen ook nog eens spik-en-span schoongemaakt. Super service!

Goed advies en duidelijke uitleg over de zeer nette reparatie

De service rondom de reparatie van onze auto was ronduit slecht. Afspraken die niet nagekomen werden, dingen die langs elkaar heen liepen, slechte tot geen communicatie, etc. We dachten als de... De service rondom de reparatie van onze auto was ronduit slecht. Afspraken die niet nagekomen werden, dingen die langs elkaar heen liepen, slechte tot geen communicatie, etc. We dachten als de reparatie dan maar goed gedaan wordt. Maar nee! Hier moest ik zelfs nog meerdere keren voor terug. Voor mij een reden om mijn verzekering over te sluiten, zodat ik de keuze voor een ander schadebedrijf heb indien nodig, want mij zien ze hier niet meer terug!