Eva

Mijn ervaring is goed, het voelt oprecht en eerlijk.

Sterke punten of zwakke punten

Er wordt ruime uitleg gegeven over de werking van de producten, dat vind ik erg fijn zodat ik weet wat het doet ect.

Reactie Aromalifestyle:

Dank je wel voor je review. Helaas is het uit logistieke redenen niet mogelijk om bij elk product de houdbaarheidsdatum in de webshop te zetten . Uitgebreide informatie over de houdbaarheid vind je bij de FAQ onder punt 9.
Al onze etherische olie is 100% puur en grotendeel biologisch (staat altijd vermeld bij de etherische olie) ook de rozemarijn cineol. Graag zou ik willen weten waarop je baseert dat dit niet zo is. Je kunt ons hier even een mail over sturen of via het contactformulier in de webshop reageren.
Omdat Farfalla een Zwitsers bedrijf is hebben ze Duits/Franstalige etiketten. In de webshop en op de pakbon die bij je order geleverd wordt staat echter altijd de Duitse en Nederlandse naam zodat je weet om welke etherische olie het gaat. Over het gebruik, houdbaarheid etc. kan je ook alle informatie vinden op onze website aromalifestyle.nl in de aromatherapie kennisbank.
en op de webshop bij de etherisch olie zelf. Wij versturen geen extra informatie op papier mee omdat dit allemaal extra papier kost is en dat willen wij zoveel mogelijk beperken omdat alle informatie bij ons online te vinden is.
Ik hoop dat je zo een antwoord hebt op al je vragen en anders horen wij het natuurlijk graag.
Met vriendelijke groeten,
Monica Can
Aromalifestyle Nederland

Score voor Aromalifestyle: 3.5/5
Zou je Aromalifesyle aanbevelen aan anderen? Ja
Aangekochte producten: Diverse basis olien, etherische olien, zout ect.