Van ‘ t Hullenaar

Op zoek naar tuinmeubelen vonden wij onderweg via iphone adres van arbrini. Een doolhof om het te vinden. Maar wij waren er..., maar werde op zeer onvriendelijke manier terechtgewezen : geen afspraak . En wij konden ook niet even kijken, op net zo lompe manier medegedeeld. Wij dropen af. Maar besloten ook niet terug te gaan en zeker nils te kopen. Klantvriendelijk?? Ver te zoeken hier.
Zegt het voort!

Opvallend zeker, maar sterk zou ik het niet noemen

Potentiële klanten vriendelijk bejegenen. Ook als zij kennelijk de website niet bestudeerd hebben!

Reactie Arbrini.nl:

Beste Fam. van 't Hullenaar, jammer dat we op deze manier kennis maken met elkaar.
U kwam vandaag langs op onze showroom waar wij inmiddels al meer dan 10 jaar op afspraak werken om juist alle tijd en aandacht aan onze klanten te kunnen besteden. En gezien de mooie reviews en hoge klantenwaarderingscijfer wordt dit ook door heel veel mensen ontzettend gewaardeerd. Ook de klanten die spontaan bij Arbrini langs komen, helpen we graag.
Helaas was ik op dat moment met een klantenafspraak bezig, en alleen in de showroom.
Ik kon daardoor niet direct tijd voor u vrij maken.
U was er om 11.20 en ik heb aangegeven dat ik om 12.00 uur een uitvaller had, en dan alle tijd voor u vrij had, maar daar wilde u niet op wachten.
Spijtig, maar ik vind niet dat ik u onvriendelijk te woord heb gestaan. En ja klanten die een afspraak maken stuur ik direct een routebeschrijving via WhatsApp voor het geval dat de navigatie het adres niet herkend, dit komt soms voor.
Nogmaals spijtig dat u het zo ervaren heeft, en deze ervaring op deze manier met anderen wilt delen, maar mocht u toch nog een keer een afspraak willen maken, dan bent u zeker van harte welkom.
Met vr.gr, Arianne Koks, Arbrini

Score voor Arbrini.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Helemaal niks