een teleurgestelde cursist

Met 8 man in een kleine kamer waar we geen 1,5 meter afstand konden houden. De instructeur vertelde dat er nog een les was in het andere grotere lokaal. Gebeurde wel vaker zei hij en begon zoals elke dag zijn standaard verhaaltje. De theorie had weinig diepgang. Ik had het beter zelf kunnen doen. In een kleine praktijkruimte 1 hoogwerker. Een of ander oud ding met kapotte banden. Bij andere opleiders hebben ze meer hoogwerkers waar je mee kunt oefenen. Er waren geen valbeveiliging aanwezig en geen helm ondanks dat we vlak onder het dak door moesten met alle spanten. De oefening was een stukje rijden, een rondje draaien en uitschuiven. Dat was het. De instructeur wilde duidelijk vroeg klaar zijn. De accu was na de derde cursist leeg en toen werd een verlengsnoer aangesloten. De rest hoefde niet meer te rijden, alleen een beetje draaien en uitschuiven.
En dit is een opleider met veiligheidsopleidingen? Het gaat voornamelijk om geld verdienen met ongemotiveerd personeel en houdt zich niet aan de corona regels. Omdat ik al jaren op een hoogwerker zit en opeens een certificaat moest hebben maakt het mij niet uit maar mij zie je daar niet meer. Heel slecht.

Wat was de naam van de instructeur?

?

Score voor ARBO Centrum: 0.5/5