1977 beoordelingen

August De Baeke

Zeer negatief.

Beter opvolging van verzending.
Correcte afhandeling van klachten, veel blabla, en verder geen reacties meer.

Reactie Aquarium123:

Voor ieder die dit lijst, hier een bericht van Richard van aquarium123.
Deze meneer heeft 4 jaar geleden in 2015 een bestelling bij ons gedaan. Deze moest naar Polen worden verstuurd. Gebruikelijk versturen wij niet naar Polen maar om toch extra service aan te bieden zijn we hier toch mee akkoord gegaan. Doordat het pakket te lang onderweg was (2 weken) waren de planten niet zo fris meer.
We hebben een e-mail gekregen destijds en we hebben een voorstel gedaan om een deel van het geld terug te boeken, met het verzoek om enkele gegevens aan te leveren zodat wij de kosten konden terughalen bij PostNL (het pakket was verzekerd)
Op deze mail hebben wij nooit meer antwoord ontvangen en naar 1 herhalingsmail is zijn wij deze gehele zaak vergeten gezien dat wij druk bezig waren met andere klanten en niet blijven met het vragen naar een antwoord.
Jammer dat meneer ineens wakker is geworden naar 4 jaar en niet destijds de moeite heeft genomen om met ons in discussie te gaan, Wij staan altijd open voor kritiek! en wij zijn meer dan bereid om problemen op te lossen! Ik wens meneer een hoop positiviteit toe en hopelijk in de toekomst eerder reageren op e/mails.

Score voor Aquarium123: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
25 planten in vitrocultuur