9.8/10

kircylicious

?Top! Handig. Gebruiksvriendelijk. Komt na wat het beloofd. Geen teleurstellingen. Zeker niet bij het ontvangen van het te schattig ingepakte spul die je dan besteld heb.

Kwaliteit, duurzaamheid, eigenheid

Geen,

Rebecca

Vriendelijk en behulpzaam

Mooi verpakt en eigen persoonlijkheid

Leuke producten en snelle levering

duidelijke productinformatie en verzendmethodes

2 puntjes ter verbetering: jammer dat er in mijn verrassingspakket tweemaal hetzelfde product zat.
en wat ik nog jammerder vind: het pakket is brievenbuspost (jeej dan moet ik niet per se thuis zijn) maar voor de levering is een handtekening vereist???

Wat een leuke, mooie armbanden! Ben super blij met mijn bestelling. Snel geleverd en mooi verpakt. Ga er zeker nog meer bestellen. Echt veel keuze!

Overzichtelijk, veel keuze

Mooi produkt, snelle levering, mooi verpakt.

Bijzondere sieraden voor een redelijke prijs.

De mailberichten en paypal-info is sinds de overname van applepiepieces op naam van 'celebrate books'. Dat is verwarrend, zorg voor een afzender en paypal-account op naam van applepie!

Diana

Leuk contact prima levering. Ook als dit naar een ander moet als cadeautje.

Inge

Applepiepieces is (of was...) één van mijn favoriete webshops! Word altijd helemaal happy van hun pakketjes. Nu de shop ging sluiten toch (eindelijk) maar eens een Happy Tear besteld en ook de... Applepiepieces is (of was...) één van mijn favoriete webshops! Word altijd helemaal happy van hun pakketjes. Nu de shop ging sluiten toch (eindelijk) maar eens een Happy Tear besteld en ook de Mandala is prachtig! Helaas was het slotje van de ketting van een vorige bestelling kapot, dat had ik aangegeven en ik kreeg gewoon een nieuw slotje meegestuurd met mijn bestelling. Nu kan ik mijn Happy Pill ook weer dragen. Bedankt voor alles, ik kan een poosje vooruit :-)

Prettige tone of voice op de website en per e-mail. Prachtige producten die je niet overal ziet, gemaakt van duurzame materialen, dus de sieraden gaan lang mee. En pakketjes zijn altijd met zorg... Prettige tone of voice op de website en per e-mail. Prachtige producten die je niet overal ziet, gemaakt van duurzame materialen, dus de sieraden gaan lang mee. En pakketjes zijn altijd met zorg ingepakt en verzonden.

Alles was in orde

Voor de tweede keer iets besteld. En voor de tweede keer superblij met alles. Goede service. Ik word altijd heel vrolijk van het uitpakken.

Unieke sieraden. Het hopje is echt een statement.

Kyenne

Contact is altijd erg fijn, speciale verzoeken zijn mogelijk en de communicatie is helder en snel.

de collectie is met liefde samengesteld en het is altijd een leuk kado te geven.

geen punten