Ton Corbee

In het geheel niet tevreden over het verloop

Het bestellen en mogelijkheid van betalen

Nabehandeling schiet enorm tekort.
Product was defect, en via support afdeling gemeld.
Ruilen was niet mogelijk (zelfs voorgesteld om hem persoonlijk om te ruilen) ,maar had dan de keuze om het te laten repareren.
Wegens noodzaak van het gebruikte product was dit voor mij geen optie, (zeker ook niet omdat ik een nieuw product had gekocht waar geen reparatie op losgelaten dient te worden), dus besloten te retourneren met de mogelijkheid van geld terug storten en genoodzaakt was bij een andere leverancier een nieuwe te bestellen
Na 2 dagen dat artikel bij jullie in ontvangst was genomen ,een email gestuurd dat ik nog geen geld had ontvangen.(geld overmaken hoeft in mijn ogen geen probleem meer te zijn want een transactie is in 1 minuut gebeurd)
De derde dag geen antwoord hierop ontvangen en ook nog geen geld terug gestort. inmiddels gaat hier weer een weekend overheen
Al met al ervaar ik dit als een slechte service ,die wij niet gewent zijn in de grote wereld van radio zendamateurs met licentie, waar juist een correcte en snelle afhandeling normaal is bij onze toeleveranciers.
Vriendelijk groeten
Ton Corbee
PE1BQE.
www.pe1bqe.nl

Welke verzendmethode heeft u gekozen?

DPD

Vond u het prettig dat u keuze had in vervoerder?

Ja

Heeft u opmerkingen over de gekozen vervoerder

nee

Score voor Antratek.nl: 1.5/5