mark dikken

Eenvoudig te bestellen

website werkt goed

De betaling mislukte, en ik kreeg een link om alsnog de betaling te voldoen, dit gedaan en kreeg een bevestiging dat de betaling gelukt was. Na een paar dagen geen product en maar eens gebeld, blijkt dus dat er geen koppeling is in hun software als een betaling later plaatsvind. Onacceptabel, als je dit weet controleer dan elke dag als er betalingen zijn binnengekomen zonder automatische order, maar wacht niet tot een klant belt.

Welke verzendmethode heeft u gekozen?

DPD

Vond u het prettig dat u keuze had in vervoerder?

Ja

Reactie Antratek Electronics:

Goedendag,
Allereerst hartelijk dank voor het plaatsen van uw feedback.
Het klopt inderdaad dat wanneer er enige tijd tussen het plaatsen van de bestelling en de betaling is het voor kan komen dat niet alle producten opnieuw gereserveerd worden. De producten worden vrijgegeven wanneer de betaling niet gelukt is, dit wordt als annulatie van de order gezien.
Wij zijn hiermee bezig om uit te zoeken waar dit probleem vandaan komt en of dit snel op te lossen is, helaas kan dit ook bij onze Payment Provider liggen, dus een snelle oplossing is er niet.
Omdat wij dagelijks veel orders binnen krijgen is het wat lastig deze allemaal na te lopen of de betaling direct goed is gegaan en alle producten gereserveerd zijn.
Wij zullen kijken of we hier een goede manier voor kunnen vinden om deze orders toch te kunnen herleiden voordat de klant zelf moet bellen.
Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak.
Antratek Electronics

Score voor Antratek.nl: 2.5/5