Rob Redeker Consultancy

Slceht in het oplossen van issues

Zwak is, dat ik als klant er achter kom dat de adressen op de bezorg etikken niet correct is. Dat wordt teogegeven, daardoor is mijn bestelling in eerste instantie zoek geraakt bij de bezorg dienst. Veel later kwam dit boven water. Antratek is mij hierin op geen enkele wijze tegemoet gekomen. Het is de eerste en de laatste keer dat ik iets bestel bij Antratek.

Welke verzendmethode heeft u gekozen?

PostNL

Vond u het prettig dat u keuze had in vervoerder?

Ja

Heeft u opmerkingen over de gekozen vervoerder

Reactie Antratek Electronics:

Beste heer Redeker,
Hartelijk dank voor het plaatsen van uw feedback.
Op 2 november hebben wij van u een bestelling ontvangen, deze is dezelfde dag vanuit ons magazijn meegegaan met PostNL.
PostNL heeft getracht het pakket te bezorgen, maar helaas was er op het moment dat zij het pakket wilde afleveren niemand aanwezig op het afleveradres.
Vervolgens is het pakket op maandag 5 november afgeleverd bij een PostNL afhaallocatie; de Bruna welke nabij het afleveradres zit.
Op 5 november hebben wij een mail verstuurd met de vraag of alles naar wens is verlopen en wanneer er nog vragen zijn er contact met ons opgenomen kan worden.
Hier hebben wij op zaterdag 17 november antwoord op ontvangen dat de bestelling nog niet geleverd was. Op 17 november hebben wij hier direct op geantwoord dat we hier verder onderzoek naar gingen doen en zsm hier op terug zouden komen. Omdat de mail in het weekend verstuurd was, werd het onderzoek bij PostNL pas maandag 19 november gestart.
Op 20 november hebben wij de reactie van PostNL ontvangen en deze direct aan u doorgegeven zodra deze door ons was ontvangen.
De reactie van PostNL was dat het pakket vanaf 5 november op de afhaallocatie klaar lag om af te halen en dat het alleen nog 20 november afgehaald kon worden. Omdat een pakket na 2 weken retour wordt gestuurd naar de afzender wanneer deze niet wordt afgehaald.
Gelukkig kon het pakket nog afgehaald worden die dag en heeft u de bestelling uiteindelijk alsnog ontvangen.
Het is inderdaad erg vervelend dat PostNL geen briefje in de brievenbus heeft gedaan dat uw pakket klaar lag voor afhalen bij de Bruna.
Daarnaast gaf u aan op 17 november dat u geen tracking informatie had ontvangen, dit hebben wij direct aangegeven bij onze logistiek partner. Helaas konden we hier op dat moment niet meer voor doen dan het doorgeven aan de partij die de tracking e-mails verstuurd.
Wij hebben in de periode dat uw bestelling verstuurd werd later constateert dat de huisnummers niet afgedrukt werden op het label, er is even gedacht dat het probleem hierdoor ervoor gezorgd heeft dat daarom het pakket niet goed geleverd kon worden, maar na contact met onze logistiek partner en PostNL is gebleken dat dit niet uitmaakt voor de bezorging van de pakketten. Alle gegevens voor het afleveren van het pakket inclusief het huisnummer stonden gewoon in het systeem van PostNL. De postbezorger scant het pakket en aan de hand van de informatie die verschijnt op zijn scan apparaat gaat hij de pakketten bezorgen. Hij leest niet de labels van de pakketten af, maar gebruikt hiervoor zijn scanner.
Wij begrijpen dat het heel vervelend is dat u, uw bestelling pas 2 weken later heeft ontvangen, maar hebben vanuit Antratek alles eraan gedaan ervoor te zorgen dat het zo snel mogelijk opgelost werd en u, uw bestelling uiteindelijk alsnog in huis had.

Score voor Antratek.nl: 0.5/5
Beveelt u Antratek Electronics aan Nee