Azioni BV

Levering veel later binnengekomen dan verwacht.

Bestelde artikelen die op voorraad liggen alvast versturen zonder dat de klant hierover separaat moet bellen.

Welke verzendmethode heeft u gekozen?

DPD

Vond u het prettig dat u keuze had in vervoerder?

Nee

Reactie Antratek Electronics:

Beste heer van Opzeeland,
Hartelijk dank voor het plaatsen van uw feedback.
Op het moment van het plaatsen van uw order (1 februari) waren niet alle producten voorradig. De levertijd hiervan was 1-2 weken. Bij de bestelinformatie op onze website staat vermeld dat wanneer niet alle producten voorradig zijn er contact met ons opgenomen kan worden om de artikelen welke wel op voorraad zijn alvast kosteloos te laten versturen.
Uw bestelling is uiteindelijk in zijn geheel verstuurd op 6 februari.
Wij zijn druk bezig om deellevering als verzendoptie toe te voegen in de winkelmand zodat hiervoor direct gekozen kan worden bij het plaatsen van de bestelling.
Het automatisch versturen van de voorraad producten kunnen wij niet als standaard aanbieden omdat er ook veel klanten zijn die de gehele bestelling in 1x willen ontvangen.
Onze excuses dat het onduidelijk gecommuniceerd is op de website dat een deellevering pas plaatsvindt na het opnemen van contact met ons en de vertraging die u hierdoor heeft ondervonden.
Wij hopen dat de optie deellevering snel geïmplementeerd kan worden in het bestelproces.
Antratek Electronics

Score voor Antratek.nl: 3/5