Patrick Kaim / DC Concepts BV

Dit was mijn eerste aankoop via Antratek, hoewel ik de verzendkosten wat aan de hoge kant vond voor twee printplaatjes ter grootte van een Euro-munt. Het assortiment is groot en de informatie is degelijk.

Nette klantenservice. Ik had op donderdag besteld maar uiteindelijk werd er pas op maandag geleverd. Antratek had de producten op tijd bij DPD aangeleverd voor verzending maar om een of andere reden hebben die het een paar dagen laten liggen. Ik mocht het pakket weigeren en Antratek zou dan het betaalde terugstorten. Heel netjes aangezien het probleem niet bij hen lag. Ik heb overigens geen gebruik van gemaakt van dat aanbod en heb de printjes nu gewoon in gebruik.

Naar mijn idee geen, misschien de DPD flink op hun falie geven.

Welke verzendmethode heeft u gekozen?

DPD

Heeft u opmerkingen over de gekozen vervoerder

Zeer slecht. Op donderdag zijn de producten aangeleverd om op vrijdag uitgeleverd te worden. Uiteindelijk heeft hun trackingsite dagen op levering ontvangen gestaan en pas op maandagochtend werd deze status gewijzigd in 'onderweg'. Geen tijdsblok waarin geleverd zou worden en geen excuus voor de vertraging. Kortom: zeer slecht!

Score voor Antratek.nl: 4.5/5
Beveelt u Antratek Electronics aan Nee