&Work

Betrokkenheid contactpersoon

tanja van doesburg

Prettig

Waarom heb je gekozen voor &Work?

op zoek naar andere uitdaging

Zite Media

Blijven mij bellen & spammen

Waarom heb je gekozen voor &Work?

Ik heb nooit gekozen voor &Work, alleen zeer vaak aangegeven dat ik geen contact met ze wens. Zij blijven bellen en spammen.

M.Prins

Uitstekend

Waarom heb je gekozen voor &Work?

Ik heb gekozen voor &work door Yassine Ettaki. Zijn behulpzame persoonlijkheid gat mij een warm welkom. Ik zou willen dat mijn persoonlijkheid maar een beetje in de buurt kon komen van wat deze... Ik heb gekozen voor &work door Yassine Ettaki. Zijn behulpzame persoonlijkheid gat mij een warm welkom. Ik zou willen dat mijn persoonlijkheid maar een beetje in de buurt kon komen van wat deze warme zachtaardige man.

David

Snelle en professionele contactmomenten, helemaal top!

Waarom heb je gekozen voor &Work?

Goede verhalen gehoord van ex-collega's over de medewerkers bij &Work. Zo ben ik uiteindelijk bij Yassine terechtgekomen.

Salma

Contact met yassine was echt top verlopen

Haitam

Yassine heeft mij erg goed geholpen

Quinty Boers

Ik heb erg fijn contact gehad met Yassine. Hij luisterde echt naar wat ik wil en kan en ging dat matchen met zijn klanten.

Yassine

D.S.

Meer dan prima! Yassine heeft me aan een nieuwe baan geholpen waar ik volgens mij heel goed tot m'n recht ga komen!

Niet gekozen, ben benaderd

Jafre

Zeer vakkundig en fijne communicatie.
Geholpen door Duncan van &Work. Niet opdringerig en weet goed waar hij het over heeft.
Zeer aan te raden!

Waarom heb je gekozen voor &Work?

Goede en duidelijke communicatie.

Reactie &Work:

Dat is heel fijn om te horen. Bedankt dat je de tijd nam om deze mooie review voor ons achter te laten. Veel geluk in de toekomst. - Team &Work

HomeWizard

Het was even de relatie opbouwen maar vervolgens ging het prima

Waarom heb je gekozen voor &Work?

Ze hebben een alternatief concept en het leek ons de moeite waard dit uit te proberen

Reactie &Work:

Ja, elkaar leren kennen kost inderdaad soms even tijd, maar is een belangrijk proces! Alleen op die manier kunnen we goed in kaart brengen waar we kunnen helpen en hoe we dat het beste kunnen doen.... Ja, elkaar leren kennen kost inderdaad soms even tijd, maar is een belangrijk proces! Alleen op die manier kunnen we goed in kaart brengen waar we kunnen helpen en hoe we dat het beste kunnen doen. Dank voor de review!