Deskundigheid van het team van Amsterdam Plastic Surgery
Nabehandeling
Informatie over verloop van de behandeling
Deskundigheid van Dr. Ali Pirayesh

Prettige manier van omgang en heel erg tevreden met het resultaat!

Hele goede expertise en kundig geholpen, vriendelijk personeel en allemaal prettig, gemoedelijk in de omgang.

Wat mij opviel bij het intake gesprek over de ingreep is dat Dr pirayesh op een vel papier met pen wat notities maakte over de ingreep en mij dingen meedeelde over de operatie en ik hierop (soort kladvel kwam het over) mijn handtekening moest zetten dienend als persoonlijke soort van overeenkomst/ checklist over de betreffende ingreep.

Ik zou aanraden voor alle ingrepen dit proces te standaardiseren. Dus per ingreep een invul formulier maken voor Dr. Zodat hij a. Niet alles telkens uit hoofd moet herhalen/ afvragen of hij onverhoopt iets vergeten is voor te leggen, b. Betere leesbaarheid en makkelijker digitaal te documenteren. Nogmaals is iets wat mij opviel en puur tip om het voor henzelf makkelijker te maken en het proces te professionaliseren.

Verder heb ik terwijl ik voor controle terug kwam meerdere keren in de wachtkamer andere wachtende cliënten horen klagen over dat ze vaak lang moeten wachten / uitloop hebben veel langer dan het oorspronkelijke tijdstip van de geplande afspraak. En dat zij van ver zijn komen rijden of ook nog aansluitend werk afspraken hebben die daardoor in de knel komen. Dus beter kijken naar de benodigde tijd bij welk soort afspraak en dit communiceren naar diegene die inplant zodat er geen ontevreden cliënten in de wachtkamer zitten: )

Ik ben super tevreden over jullie kliniek en zou het super zonde vinden dat door zoiets wellicht geklaagd wordt terwijl dit mijn inziens makkelijk te verhelpen is.

Score voor Amsterdam Plastic Surgery: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: