Jannet Oosterveld

Avontuurlijke groepsreizen in kleine groepjes

Beschrijf je reiservaring

De Baltische staten waren prachtig, jammer dat we maar een heel klein groepje hadden 5 plus reisleidster en dat de leeftijden heel erg verschilden. 20/24 en 4 van een eind in de veertig. De beide "jonkies" hadden een jongerenreis geboekt en waren niet door Amarant op de hoogte gebracht dat het veranderd was in alle leeftijden. We konden goed met elkaar maar de "belevingswereld" is wel heel erg verschillend. Ook was het jammer dat we niet "een groep waren", onze reisleidster Jolanda stond er een beetje buiten. Ik heb wel geprobeerd om haar er echt "bij" te krijgen maar ze liep in een stad bijvoorbeeld liever alleen rond, ze wilde ook niet in de vakantiegroepsapp dus heb ik leuke foto's maar persoonlijk met haar gedeeld. Jolanda deed heel erg haar best maar vond het denk ik ook erg zwaar om de reis te leiden. Ze wilde heel erg de controle houden (bijvoorbeeld vaste corveegroep terwijl wij alles het liefst met elkaar deden, zelf de bus op haar manier inpakken als wij het anders deden opnieuw inpakken enz).

Score voor Amarant Reizen: 3/5
Zou je ons aanbevelen? Ja