Christelijke groepsreizen met alternatieve reizen, dus geen hotels maar kamperen en je eigen potje koken.

Beschrijf je reiservaring

Erg teleurstellend, ik heb nog nooit op een vakantie gehad dat ik naar huis wou en dat dan ook nog wordt veroorzaakt door een reisleidster. Zij was totaal niet geschikt voor het leiden van een reis. Ze miste inlevingsvermogen, handigheid en was totaal niet praktisch.
Ook de materialen die beschikbaar waren voor t kamperen vond ik teleurstellend; geen koelbox aanwezig (dat kan gewoon niet in een warm land), geen elektriciteitssnoer (hebben we gehuurd en zelf een verlengsnoer gekocht), geen stoeltjes aanwezig (hebben we zelf her en der van de camping verzameld), de tarp had geen stokken bij zich dus er kon geen goede overkapping worden gemaakt (dan moet je ook nog weten hoe je zo'n ding moet opzetten, er zat geen gebruiksaanwijzing bij). Vooral bij mensen die niet veel ervaring hebben met kamperen is het erg handig als de reisleidster dat wel heeft maar ze was totaal niet handig en praktisch. Elektriciteit is tegenwoordig een must, ivm opladen telefoons maar ook voor camara's.
Kaart materiaal was niet aanwezig, de reisleider vd vorige groep had deze, toch handig om iedere reisleider dat mee te geven zodat zij zich beter kunnen voor bereiden.
CORSICA: prachtig en mooi land en had graag meer gezien. We zaten nu meer in t noorden, wellicht dat volgend jaar het zuiden aan de beurt kan komen.
ERVARING: ik ben er achter gekomen dat ik kamperen erg leuk vind en vooral in zo'n heerlijk warm land, ietsmeer luxe zou ik wrl willen, iets grotere tent en vooral op mn leeftijd (50( wil ik wel een tent voor mezelf.

Score voor Amarant Reizen: 3/5
Zou je ons aanbevelen? Nee