Hele mooie reis achter de rug; mooie tocht, simpel maar goed locaties voor de nacht.
Over de locatie van de verlenging ben ik absoluut niet tevreden. om eerlijk te zijn gewoon schandalig voro wat wij financieel bij moesten leggen.Dat hadden jullie véél beter uit moeten zoeken.
A. het lag veel té geïsoleerd als je geen eigen vervoer hebt en ligt te ver van een OV opstapplek.
En OV was er wel degelijk.
B. De locatie zelf vond ik ook niet om naar huis te schrijven en zeker niet geschikt voor een 3 daags verblijf om te relaxen;
we konden de keuken niet gebruiken, moesten ons redden met een kraantje in de badkamer, hoorden pas bij vertrek dat
we het water niet konden drinken wat ook oprecht vies was, er was wifi maar die deed het niet.

Ik zou het op prijs stellen dat Amarant excuses hierover aanbiedt aan de groep, beter nog een vergoeding aan de dln geeft.
Deze locatie was écht niet nodig geweest, hoorde ik van een lokale Nederlandse.
Door de inzet van deze Nederlandse hebben we in de verlenging leuke dagen gehad .

Beschrijf je reiservaring

Leuk concept van mooie reizen en in balans; actief bezig zijn, kleine groep waardoor je meer betrokken op elkaar kan zijn en aandacht voor ons christen zijn van alle dag ook in vakantietijd.

Score voor Amarant Reizen: 4/5
Zou je ons aanbevelen? Ja