Daniël

Mooi feest gehad! Uitstekend geluisterd naar onze wensen en de afspraken zijn keurig nagekomen.

Men denkt echt met je mee.

Raymon en Tessa

Allround Dj service heeft gedraaid op onze bruiloft. Dj Peter en z'n maat hebben er een topfeest van gemaakt. We hebben onwijs genoten!

Vlot telefonisch contact, contact via whatsapp, dj portal kun je naar eigen wens invullen/aanpassen, komt afspraken na, vriendelijk, goed geregeld/opmaak ziet er top uit.

Nathalie

Voor ons trouwfeest hebben wij allround DJ service ingehuurd voor het verzorgen van de muziek. Dit hebben ze fantastisch gedaan! Wij kregen DJ Peter en deze heeft ons een knalfeest verzorgd! Hier... Voor ons trouwfeest hebben wij allround DJ service ingehuurd voor het verzorgen van de muziek. Dit hebben ze fantastisch gedaan! Wij kregen DJ Peter en deze heeft ons een knalfeest verzorgd! Hier wordt nog lang over nagesproken :) Heel erg bedankt mannen!

Persoonlijk contact via mail, telefoon en whatsapp.

persoonlijk gesprek met de mogelijkheden (misschien dat dit door corona het bij ons niet is gebeurd) Maar wij kwamen er eigenlijk pas later achter dat er via jullie ook een photobooth, dansvloer ed... persoonlijk gesprek met de mogelijkheden (misschien dat dit door corona het bij ons niet is gebeurd) Maar wij kwamen er eigenlijk pas later achter dat er via jullie ook een photobooth, dansvloer ed gehuurd konden worden.

jan

DJ Rinaldo heeft ons feest verzorgd en het was een topfeest!

marieke

DJ Tom maakt er een geweldig feest van, altijd! Nooit teleurgesteld geweest.

tahnee

DJ Dennis heeft er zeker aan bijgedragen dat ons bedrijfsfeest een groot succes is geworden!

lara

Topfeest gehad met DJ Rinaldo!!

ilse

Super leuk contact met DJ Robin en er wordt goed geluisterd naar de wensen!

johan

Was echt een topfeest met DJ Tom!

marcel

Heel erg tevreden over DJ Robin