Marielle Vermeulen

Dick heeft van 20:00-1:00 gedraaid op onze bruiloft. Zonder dat ik er iets van heb gemerkt stond hij helemaal opgebouwd en klaar. De muziek ging aan, en de dansvloer vulde zich volledig vanzelf en bleef de hele avond volledig vol. Precies gekregen wat we heel graag wilden. En de bubbelblaasmachine heeft de foto's van het feest zoveel glans gegeven, blij dat je die in het standaardpakket had zitten!

Dick deed het geweldig: onze gasten stonden al op de dansvloer voor de grote opening en zijn er niet meer afgeweest. Ik had veel opgeschept dat we een dj van mijn leeftijd zouden krijgen ( meer muziek van nu dan al die 90's party's die me behoorlijk de keel uit zijn gaan hangen) dus hij had hoge verwachtingen die hij goed waar had gemaakt. Zijn broer als partyfotograaf heeft het super gedaan en heel fijn was dat ze van alle foto's het kaf al van het koren gescheiden hadden!

Dick, je kan in je communicatie soms merken dat je er nog een vaste baan naast hebt en dat je ondertussen aardig wat klussen hebt. Je bent een hele goede: als dit is wat je leuk vindt, zou ik aanraden om ervoor te gaan en het andere werk iets terugschroeven. En je prijzen zijn lekker scherp, als het nodig is kan je daar nog wat inkomen erbij schrapen. ;-)

Score voor Allround DJ Service: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Bruiloft DJ