Allard

Mijn ervaring is echt meer dan goed. Ik ben vanzelf erg perfectionistisch, soms zelfs tot het autistische aan. Maar bij het inhuren van Allround DJ Service maak ik me nooit druk. Dit is al de derde keer dat ik Allround DJ Service inhuur en het is altijd helemaal goed. Het voorgesprek was heel erg prettig en er werd door Dick heel erg goed meegedacht. Hij gaf aan welke licht- en geluidspakket het beste bij mijn feest paste. En nu hoor ik u als lezer denken "dit zal wel het duurste pakket zijn geweest". Nee Allround DJ Service gaf heel duidelijk wat hij dacht dat het beste bij mijn feest zou passen en gaf hier ook goede redenen voor. Het organiseren van een feest geeft een hoop leuke momenten maar ook een hele hoop stress. Allround DJ Service neemt deze stress volledig weg met zijn perfecte service. Je kan bij hem duidelijk aangeven van welke muziekstijl je houd en welke stijlen absoluut niet gedraaid dienen te worden. "Uw vraagt wij draaien" is een motto die letterlijk en figuurlijk bij Allround DJ Service past. Helemaal top!

Perfecte apparatuur, leeft zich goed in, in de wensen en de behoefte van de klant en maakt je feest helemaal compleet.

Niet.

Score voor Allround DJ Service: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Deluxe pakket