Welke beoordeling geeft u aan de producten

Iris

Niet goed. Bedrijf werkt niet mee aan oplossing voor een kwijt pakket

Welke producten heeft u besteld?

saunaproduct

groot assortiment

overstappen naar DHL of DPD, vertrouwen op klant. Alert zijn op adressering. Gelijke producten op website clusteren ipv allemaal apart weergeven (met bijv. verschillende kleuren of geuren)

Reactie Alles voor de sauna:

Hallo Ilse,
Zoals ook al aangegeven in het mailcontact vind ik het heel jammer dat het zo gelopen is. Alleen is het niet helemaal gelopen zoals je nu weergeeft. Jouw pakketje was, volgens onze leverbelofte, op tijd bij het door jou aangegeven PostNL pakketpunt. Jij hebt toen bij ons aangegeven dat het pakketje daar niet zou liggen en toen hebben wij meteen contact opgenomen met postNL om te vragen waar het pakket dan zou zijn. Zij gaven echter de bevestiging dat deze écht op het postNL punt was afgegeven. Nog voor wij met een oplossing konden komen heb jij heel formeel gebruik gemaakt van het herroepingsrecht. Natuurlijk is dit jouw goed recht. Alleen vind ik het niet helemaal fair om dan met zo'n slechte beoordeling te komen.
Ik wil je wél bedanken voor de tip voor clustering, dat is feedback waar we echt iets mee kunnen.
Oprecht vind ik het heel vervelend dat dit zo heeft moeten lopen en dat daaruit een negatieve beoordeling moet rollen. We hadden het graag anders opgelost!
Groetjes Bram

Score voor Alles voor de sauna: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee