ALHYDRAN

Bezorging & Levertijd
Product
Website

Dorian Lubberink - Nijenhuis

Wij gebruiken inmiddels 2 verschillende en meerdere producten van Alhydran, wegens verschillende gezondheidsproblemen.
Alhydran voor partner ivm destijds grote operatie met als gevolg hiervan een grote en diepe buikwond en een wat kleinere en minder diepe buikwond , dit voor als zorg aangewend als nabehandeling.
Product, deze crème doet goed zijn werk, na iets meer dan een jaar deze behandrling van dit grote en diepe grote littekens gevolgd te hebben vervaagt het litteken, operatieplek en littekensblijft wel gevoelig.
Operatie plek betrof op de onderbuik in de plooi, kenmerkend bij de chronische huidziekte HS HIDRADENITUS SUPPURATIVA.

Alhydran SPF 30 voor onze kater, sinds een week ingezet, wegens Zonneallergie o.a UVA straling, die er dagelijks blijkbaar heerst en ook ingezet tegen Voedselallergie.
Hier wordt kater 2-3 x per dag op de plekken, met name tussen de ogen en de oren mee ingesmeerd.
Huid ziet er inmiddels veel beter en rustiger uit, jeuk is nog meer en zichtbaar afgenomen, krabwonden door jeuk en heftig krabben zijn inmiddels dicht en de irritante plastic nekkraag mag en kan eindelijk NA MAANDEN, in ons bijzijn, na nog geen week gebruik van dit product, AF ...
Naast Alhydran SDF 30, gebruikt onze kater die 6 kg. Weegt, van het merk Senisipharm, OMNIDERMA - Honden, totaal 750 mg. Deze zijn verkrijgbaar voor 2 verschillende gewichtsklasse, van wat je dier weegt, verkrijgbaar in 1000 mg. voor een dier die meer dan 5 kg. weegt en 250 mg. voor een dier die tot 5 kg. in het gewicht is.
1 Tablet van 1000 mg. bleek teveel te zijn.
Echter deze kun je gemakkelijk halveren door deze te breken.
Hierbij, de halve = 500 mg. de dosis van 250 mg. toegevoegd, dit bleek voor onze kater, een betere en passende dosering te zijn.

Inmiddels al meerdere aanbevolen producten aan crème uitgeprobeerd, maar dit gaf niet het gewenste resultaat.
Dusssss hier zijn zowel wij, als vrouwtje en baasje zijnde, maar uiteraard ook onze ruim 8 jarige kater erg blij mee.

Verder hebben wij géén persoonlijk contact gehad met dit bedrijf, of met één van hun medewerkers.

Beide verschillende Producten werken naar verwachting en zoals het door Alhydran wordt beschreven.

Verbeterpunten

Mogelijkheid om te kunnen kiezen voor een grotere inhoud in een Voordeeltube.
De prijzen bij afname van 2 of meer producten gaan aanbieden, prijzen bij meer afname, prijzen gaan verlagen.
Producten zijn duur en aan de prijzige kant.
Ennnnn vooral als je dit dagelijks meerdere keren, bij meerderen en deze structureel moet blijven gebruiken.

Wat meerdere proefmonsters van dat product en andere producten meesturen bij een aanvraag en/of bestelling, zodat je wat beter kunt waarnemen of het duur aan te schaffen product, inderdaad aanslaat.
Gebruiken bij 2-3 x per dag, voor 2-3 weken.
Want resultaat laat altijd even op zich wachten.
Ennnn of behaalde Resultaat, blijvend is ...

Soms lijken producten aan te slaan, maarrrr na korte tijd, dat de werking ervan weer afneemt en zelfs stopt.

Score voor ALHYDRAN: 5/5
Aanbeveling Ja