ALHYDRAN

Bezorging & Levertijd
Website

Marion Korver

Ik heb de creme gebruikt na een ooglidcorrectie. Na een paar dagen gebruik, pijnlijke droge ogen. Produkt ruikt niet lekker. Zou zonder geur zijn.

Smeert makkelijk

Verbeterpunten

Zie boven. Produkt ruikt. Bij ogen is dit niet fijn. Gebruik het niet meer omdat ogen pijnlijk branderig gaan aanvoelen.

Reactie ALHYDRAN:

Beste Marion,
Bedankt voor je review. Erg vervelend dat je deze klachten ervaart.
We hebben het vermoeden dat er per ongeluk wat crème in je oog terecht is gekomen. ALHYDRAN wordt veel gebruik na ooglidcorrecties. Daarbij is het belangrijk is dat contact met de ogen en slijmvliezen vermeden wordt. Dat doe je door ALHYDRAN heel dun aan te brengen. Je hebt maar heel weinig crème nodig voor een goede verzorging van je huid/litteken en het trekt snel in. Zo voorkom je dat je de crème per ongeluk in je oog wrijft, of dat het door bijvoorbeeld vocht of zweten in je oog kan lopen.

Over de geur: Het is een bewuste keuze om geen geurstoffen te gebruiken in ALHYDRAN. Het is een zo puur mogelijke crème, die geen toevoegingen zoals allergenen en parabenen bevat. Die keuze hebben we gemaakt voor een optimale werking en zodat het optimaal geschikt is voor de kwetsbare beschadigde huid. Dat wil overigens niet zeggen dat het product volledig geurloos is. We voegen geen geurstoffen toe, maar de ingrediënten (zoals Aloe Vera) geven wel een lichte geur af. De meeste mensen ervaren het als een neutrale geur. Maar dat is natuurlijk iets heel persoonlijks, in jouw geval kan die ervaring anders zijn.

Belangrijk voor jou is dat jouw litteken goed verzorgd wordt en zo goed mogelijk herstelt. Ons 1e advies zou zijn om alsnog ALHYDRAN te gebruiken, maar de crème dus heel dun aan te brengen.
We hebben inmiddels contact gehad n.a.v. je beoordeling. Hopelijk hebben we je een passende oplossing geboden. En herstelt je litteken snel en goed door gebruik van onze huidproducten.
ALHYDRAN
BAP Medical BV