ALHYDRAN

Bezorging & Levertijd
Product
Website

Anouk van der Valk

Ik gebruik de creme niet omdat mijn ogen gaan irriteren en tranen van de creme. Komt misschien door de SPH factor? Heel erg zonde...
De creme werd aanbevolen voor na een ooglidcorrectie, maar voor mij is hij dus onbruikbaar. Helaas.

nog geen ontdekt

Verbeterpunten

Creme is ook niet heel egaal, beetje brokkelig

Reactie ALHYDRAN:

Beste Anouk,
Bedankt voor jouw beoordeling. Erg vervelend dat je ogen gaan irriteren en tranen van de crème. Dat is waarschijnlijk veroorzaakt doordat er wat crème in je oog terecht is gekomen.

ALHYDRAN SPF bevat een aantal extra ingrediënten, die zorgen voor de bescherming tegen UV-stralen. Er zijn 2 soorten UV filters: chemische en mechanische. Chemische filters trekken echt de huid in en houden hier de UV-stralen tegen. Mechanische filters leggen een soort laagje op de huid en weerkaatsen het licht terug. In ALHYDRAN SPF zitten beide soorten filters.
De mechanische filter blijft als een laagje op de huid liggen. Dit veroorzaakt bij sommige mensen een soort korreligheid op de huid, zoals jij omschrijft. Dit laagje kan bijvoorbeeld door onbewust wrijven in contact komen met de ogen. Of door zweten kan het onbedoeld het oog in lopen. Dat kan irritatie van de ogen veroorzaken.
We gebruiken de filters allebei, omdat in de wetenschap bewijzen zijn voor beide soorten UV-filters. Met elk hun voor- en nadelen. Een chemisch filter heeft bijvoorbeeld tijd nodig om geactiveerd te geraken. Een mechanisch filter werkt direct. Omdat UV-bescherming voor een beschadigde huid cruciaal is (zeker in het gezicht), vinden we dat we beide filters moeten combineren voor de beste protectie.

Verreweg de meeste mensen ervaren geen klachten bij het gebruik van ALHYDRAN SPF. Maar het kan inderdaad incidenteel voorkomen. De mensen die het met de ALHYDRAN SPF ervaren, ervaren dit niet met de reguliere ALHYDRAN. Omdat de ingrediënten die de irritatie en brokkeligheid veroorzaken daar simpelweg niet in zitten.
We hebben inmiddels contact met elkaar gehad. En hebben een oplossing geboden, waarmee het litteken alsnog de juiste verzorging krijgt. Veel succes met het herstel.
ALHYDRAN
BAP Medical BV