Comfort shuttle bus
Duidelijkheid informatie website
Vriendelijkheid medewerkers
Voorzieningen locatie
Snelheid ophalen

Heen reis naar schiphol heel vriendelijk.terug weg kwamen we een uur later op schiphol,heeft jullie gebeld daarover,i.p.v. half 2 snachts werd het een uur later,maar moest ik bij betalen terwijl het de zelfde nacht was, een busje kwam maar 6 mensen gingen erin en ik moest zelf vragen waar onze bus was, toen werden we maar mee gepropt in de volle bus wat niet prettig was voor mijn vrouw die in een rolstoel zit, we werden dus gewoon vergeten .voor de rest zal ik steeds deze parking blijven gebruiken en hopen dat het de volgende keer wat beter gaat.

geen probleem

duidelijke afspraken maken wanneer je meer moet betalen daar de chaufeur ook van niks wist dat we opgehaald moesten worden terwijl ik gebeld had.

Reactie AirportParking.nl:

Geachte familie Van der Spek,
Bedankt voor uw review, uiteraard zijn we hier even ingedoken.
Het blijkt dat u niet een uur later bent terug gekomen (want daar rekenen wij natuurlijk niets extra's voor) Maar u kwam een dag later terug dan u had opgegeven. U had in uw boeking opgegeven dat u de 21e zou landen, maar u kwam pas de 22e (24uur later) aan op Schiphol.
Dit verklaard ook dat u niet op de lijst van die nacht stond, en dat u een dagje bij moest betalen. We waren u dus niet vergeten, maar voor ons is het dan niet niet duidelijk wanneer u wel precies terug komt.
Gelukkig komt u weer bij ons parkeren, let bij een nieuwe boeking wel op de juiste aankomstdatum. Dan gaat de volgende keer alles weer volgens het boekje.
AirportParking.
Albert-Jan Koster

Score voor AirportParking.nl: 4/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Geslacht: man
Heeft u extra producten geboekt: