Wat vindt u van de uitstraling van de website? / Wie finden Sie das Layout der Internetseite?
Wat vindt u van het reserveringsproces? / Wie bewerten Sie den Reservierungsprozess?
Wat vindt u van de gebruiksvriendelijkheid van de website? / Was beurteilen Sie die Benutzerfreundlichkeit der Internetseite?
Wat vindt u van de informatie op de website? / Wie bewerten Sie die Informationen auf der Internetseite?
Zou u de volgende keer weer via Airportdeal reserveren? / Würden Sie das nächste Mal wieder über Airportdeal reservieren?

Natasja

Slecht

Hoe bent u op onze site terecht gekomen? / Wie haben Sie unsere Seite gefunden?

Google.nl / Google.de

Is het parkeren van uw auto naar tevredenheid verlopen? / Waren Sie mit dem Parken Ihres Autos zufrieden?

Nee totaal niet. Wij zijn 4,5 uur van te voren gebeld met de boodschap dat de parking geannuleerd was met een smoesje. En totaal geen hulp gekregen met een oplossing. En nu 3 weken later heb ik nog steeds mijn geld niet terug gekregen.

Heeft u verbeterpunten of tips voor Airportdeal? / Haben Sie Verbesserungspunkte oder Tipps für Airportdeal?

Eerlijk zijn, en duidelijkere communicatie

Reactie Airportdeal:

Hoi Natasja,
Jammer dat u hier een negatieve review heeft geplaatst. Wij betreuren dat het mis is gegaan en zijn achter de schermen drukdoende om het voor u met ParkinDus op te lossen. Dit weet u en hiervan houden wij u keurig op de hoogte. Dat het dan niet snel genoeg gaat (we zijn inmiddels 2 ipv 3 weken verder) vinden we vervelend, maar nogmaals we lossen het voor u op. Deze toezegging heeft u per mail ontvangen. Geniet van uw weekend en we houden u zoals altijd per mail op de hoogte over de voortgang.
Noëlle

Score voor Airportdeal: 0.5/5