Wat vindt u van de uitstraling van de website? / Wie finden Sie das Layout der Internetseite?
Wat vindt u van het reserveringsproces? / Wie bewerten Sie den Reservierungsprozess?
Wat vindt u van de gebruiksvriendelijkheid van de website? / Was beurteilen Sie die Benutzerfreundlichkeit der Internetseite?
Wat vindt u van de informatie op de website? / Wie bewerten Sie die Informationen auf der Internetseite?
Zou u de volgende keer weer via Airportdeal reserveren? / Würden Sie das nächste Mal wieder über Airportdeal reservieren?

Martijn

Hoe bent u op onze site terecht gekomen? / Wie haben Sie unsere Seite gefunden?

Google.nl / Google.de

Is het parkeren van uw auto naar tevredenheid verlopen? / Waren Sie mit dem Parken Ihres Autos zufrieden?

De parkeerplaats betreden met de auto was geen probleem de poort ging vanzelf open. De parkeerplaats verlaten was een groot probleem. De poort ging niet open. Een andere auto had het zelfde probleem. Bij weer een andere auto ging de poort wel open waardoor ik snel het terrein kon verlaten door mee te rijden. Ik weet niet waardoor dit probleem was ontstaan.

Heeft u verbeterpunten of tips voor Airportdeal? / Haben Sie Verbesserungspunkte oder Tipps für Airportdeal?

Dat ik een escape heb bijvoorbeeld een code waardoor ik het parkeerterrein wel ten alle tijde kan verlaten

Reactie Airportdeal:

Beste Martijn,
Bedankt voor uw feedback! We hebben hierover direct contact opgenomen met Park en Fly voor opheldering en op het moment van uitrijden had Park en Fly te maken met een technische storing in het parkeersysteem. De problemen zijn kort daarna verholpen, maar ik kan me goed voorstellen dat dit op dat moment erg vervelend voor u was. U wilt immers uw reis niet afsluiten met deze problemen. Namens Park & Fly en Airportdeal excuses voor het ongemak.
Fijne avond en hopelijk tot een volgende keer op Airportdeal!
Noëlle

Score voor Airportdeal: 3/5