Wat vindt u van de uitstraling van de website? / Wie finden Sie das Layout der Internetseite?
Wat vindt u van het reserveringsproces? / Wie bewerten Sie den Reservierungsprozess?
Wat vindt u van de gebruiksvriendelijkheid van de website? / Was beurteilen Sie die Benutzerfreundlichkeit der Internetseite?
Wat vindt u van de informatie op de website? / Wie bewerten Sie die Informationen auf der Internetseite?
Zou u de volgende keer weer via Airportdeal reserveren? / Würden Sie das nächste Mal wieder über Airportdeal reservieren?

M. van der Vegt

Prima.

Hoe bent u op onze site terecht gekomen? / Wie haben Sie unsere Seite gefunden?

Google.nl / Google.de

Is het parkeren van uw auto naar tevredenheid verlopen? / Waren Sie mit dem Parken Ihres Autos zufrieden?

Nee, kreeg een dag van te voren via SMS een bericht dat ik in een andere plaats moest parkeren... ( dit bericht had ik niet gezien ) stond op " verkeerde locatie " en moest na telefonische uitleg van hoofddorp naar badhoevendorp. Daar aangekomen was het pendel busje net vertrokken, moesten dus langer wachten op de volgende en hierdoor bijna vlucht gemist.

Heeft u verbeterpunten of tips voor Airportdeal? / Haben Sie Verbesserungspunkte oder Tipps für Airportdeal?

De afgesproken locatie om te parkeren niet op het laatste moment veranderen. Eventueel telefonisch doorgeven.

Reactie Airportdeal:

Beste Marcel,
Vervelend om te lezen dat het parkeren bij Move on Parking niet geheel naar tevredenheid is verlopen. Ik zal uw feedback met Move on Parking delen zodat hun de service verder kunnen verbeteren. Gelukkig heeft u hierdoor uw vlucht niet gemist. Excuses voor het ongemak.
Fijne dag gewenst en hopelijk tot een volgende keer op Airportdeal.
Noëlle

Score voor Airportdeal: 3.5/5