Wat vindt u van de uitstraling van de website? / Wie finden Sie das Layout der Internetseite?
Wat vindt u van het reserveringsproces? / Wie bewerten Sie den Reservierungsprozess?
Wat vindt u van de gebruiksvriendelijkheid van de website? / Was beurteilen Sie die Benutzerfreundlichkeit der Internetseite?
Wat vindt u van de informatie op de website? / Wie bewerten Sie die Informationen auf der Internetseite?
Zou u de volgende keer weer via Airportdeal reserveren? / Würden Sie das nächste Mal wieder über Airportdeal reservieren?

M. Fris

Niet als bijzonder goed

Hoe bent u op onze site terecht gekomen? / Wie haben Sie unsere Seite gefunden?

Google.nl / Google.de

Is het parkeren van uw auto naar tevredenheid verlopen? / Waren Sie mit dem Parken Ihres Autos zufrieden?

Hoewel ik weet het niet hard te kunnen maken, weet ik zelf zeker dat er met een koude motor te hard gereden is met mijn auto.

Heeft u verbeterpunten of tips voor Airportdeal? / Haben Sie Verbesserungspunkte oder Tipps für Airportdeal?

Het zou plezierig zijn als er zorgvuldig met de auto omgegaan zou worden.

Reactie Airportdeal:

Beste mevrouw Fris,
Bedankt voor uw feedback. Vervelend om te lezen dat er bij u het gevoel leeft dat er onzorgvuldig met uw auto is omgesprongen. Ik durf met zekerheid te zeggen dat dit niet het geval is. Wij controleren wekelijks de service en kwaliteit van onze parkeeraanbieders. Wij zijn hier namelijk erg alert op. Desalniettemin zal ik hierover contact opnemen EuroParking. Ik hoop u op een later moment nog eens op Airportdeal te mogen begroeten. Alvast een fijn weekend gewenst!
Noëlle
Klantenservice Airportdeal