M. Einolhagh

Door 3 belangrijke punten kan ik dit bedrijf helaas niet positief beoordelen!

Snelle levering, iets goedkoper dan alle andere container bedrijven.

1. Informatie over belangrijke zaken zoals het nodig zijn van een vergunning zou uitgewisseld moeten worden met klant voordat de bestelling wordt aangenomen. Deze pas ontvangen met de orderbevestiging heeft ons in een stressvolle situatie gebracht.
2. Kwaliteit: De container zag er uit als een roestbak en de zeil die we van de aardige chauffeur uiteindelijk kosteloos mochten lenen, was net zo versleten als wat!
3. Ondanks genoeg ruimte was de chauffeur niet flexibel genoeg over de plaatsing van de container omdat zijn wagen maar in 1 richting leek te kunnen lossen en laden. Weer een kwaliteit kwestie deze keer over de wagens.

Reactie Afvalcontainersrijnmond.nl:

Geachte klant,
We hebben meerdere malen geprobeerd u te bereiken maar kregen geen gehoor.
Naar aanleiding van uw reactie het volgende:
1. Aanvragen vergunningen zie hieronder zoals vermeld op onze website bij de veel gestelde vragen.
HEB IK EEN VERGUNNING NODIG VOOR HET PLAATSEN VAN EEN AFVALCONTAINER?
In de meeste gevallen niet. Gemeenten in Nederland hanteren allemaal verschillende voorwaarden voor een vergunning, maar in veel gevallen heeft u voor een korte periode geen vergunning nodig voor een afvalcontainer. Voor meer informatie kunt u het beste contact opnemen met uw gemeente.
2. Wegens drukte was er op dat moment geen verhuurbare container beschikbaar. Om u toch van dienst te kunnen zijn hebben wij bij u een container geplaatst welke wij zelf op onze eigen locatie gebruiken.
3. Zoals eerder telefonisch besproken, was het niet mogelijk de container op uw aangegeven plaats te plaatsen. De straat is daar vrij smal zodat de draai niet gemaakt kon worden. De container kan alleen via de achterzijde van de wagen afgezet worden.

Met vriendelijk groet,
Team afvalcontainers Rijnmond

Score voor Afvalcontainersrijnmond.nl: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
6m2 bouwvalcontainer