Duidelijke website, was makkelijk een container te bestellen. Helaas kan jij geen exacte tijdstip van aflevering aangeven ( 7-13 of 13-18) en helaas kwam de container niet op bestelde tijdstip. Ook werd de container niet op afgesproken tijdstip/ dag opgehaald. Het maakte onze verbouwing zeer moeilijk, koste ons veel extra geld/ extra container en veel vervelende situaties met de vve.

Kan ik niet bedenken.

Zie voorgaand commentaar .

Reactie Afvalcontainersrijnmond.nl:

Beste klant,
Bedankt voor uw feedback. Ook negatieve feedback willen wij uiteraard weten, zodat we dit kunnen gebruiken om onze dienstverlening nog efficiënter te maken en te verbeteren.
Vervelend dat de container niet tussen de aangegeven gewenste tijdsbestek geleverd is. Wij hebben inderdaad 2 dagdelen waarin wij de containers plaatsen. Daarnaast kunt aangeven dat u 30 minuten van te voren gebeld wilt worden, dit had u ook gedaan.
Excuses voor het ervaren ongemak!
Voor het afvoeren van een container staat 48 uur op werkdagen voor. Wij kijken dan binnen deze 48 uur wanneer wij op de route bij u langs kunnen komen. Mocht dit na 48 uur plaats hebben gevonden, uiteraard onze excuses.
Wij zullen dit meenemen binnen ons bedrijf.
Afvalcontainers Rijnmond

Score voor Afvalcontainersrijnmond.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Afvalcontainers 10m3