De ervaringen zijn wisselend. Wij hadden gevraagd of de container in onze tuin kon worden afgeleverd, dit was voor de eerste chauffeur geen probleem en hij heeft dit ook gedaan, hoewel het best lastig insteken was. De tweede chauffeur kwam de bak wisselen voor een nieuwe. Dit was een frisse jonge knul, die dit in mijn beleving heel vlot deed en ook nog een gezellig praatje maakte. Echter, toen de laatste chauffeur de bak kwam ophalen, had ik een heel andere ervaring. Deze chauffeur begon al telefonisch te mopperen tegen mijn vriend, die op zijn werk was, vervolgens zei hij, dat zijn collega de vorige keer drie kwartier bezig was geweest bij ons en dat dat kwam omdat wij de bak hadden verplaatst (de aannemer heeft de bak alleen gedraaid, ons was niet duidelijk dat dit niet mocht). De chauffeur kwam op mij zeer onvriendelijk over. Hij bleef, ook na mijn excuses over het draaien van de bak en het bellen hierover met de aannemer, door hameren en zijn onvrede uiten. Ook toen het was gelukt de bak te laden, toen begon hij over het nog moeten uitrijden zonder schade te maken. Ik vond hem agressief en dreigend overkomen en daarom heb ik er op dat moment niets van durven zeggen, maar ik vond deze chauffeur niet bepaald klantvriendelijk. Door zijn gedrag twijfel ik nogmaals een bak bij jullie te bestellen

De bakken werden keurig op tijd geleverd

Misschien kan een aantal chauffeurs een cursus klantvriendelijkheid krijgen.

Score voor Afvalcontainersrijnmond.nl: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
afvalcontainers