Rob van Erp

Niet zo geweldig. Wat met name tegenviel was het feit dat u mij vroeg: wanneer wilt u dat de container bezorgd wordt en dat ik vervolgens geen keuze kon maken anders dan: tussen 08:00 en 17:00. Telefonisch overleg leverde niets op: 'de computer spuugt de planning uit'
Vervolgens: ik had gevraagd een half uur van tevoren te bellen omdat ik nog niet woon op het containeradres. Om 07:30 uur belde de chauffeur dat hij er al was en er 'niet in kon'. Ik stapte vervolgens meteen in de auto om naar mijn nieuwe huis te rijden. Vijf minuten later belde hij weer: "ik ga, want ik kan er hier toch niet in". Gelukkig kon ik hem bewegen nog een paar minuten te blijven zodat we samen de situatie konden bekijken en helaas moesten constateren dat hij met zijn oplegger inderdaad niet bij ons huis kon komen. Hij heeft me toen in ieder geval nog verteld wat ik moest/kon doen.
Maar.... hij was er dus al om 07:30 uur, terwijl ik kon bestellen tussen 08:00 en 17:00!
Vervolgens heb ik ook nog redelijk wat moeite moeten doen om mijn geld terug te krijgen.

Reactie Afvalcontainers Brabant:

Wij vinden het heel vervelend dat het niet gelukt is de container te plaatsen. We gaan even kijken hoe we dat beter kunnen communiceren. Dank voor uw reactie.

Score voor Afvalcontainers Brabant: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Geslacht: man
Leeftijd: 55