JG

Dubbel, tevreden met de plaatsing, het telefonisch aankondigen dat chauffeur onderweg is, maar absoluut oneens voor het vragen van extra geld voor een contante betaling. Contant is een wettig betaalmiddel, dat niet (voor 15 euro!!!) Extra belast zou moeten worden. Gaat niet om die 15 euro maar om het orincipe, staat namelijk niet aangekondigd op julkie website of betalingsvoorwaarden (tenzij jullie dat later a.g.v. deze discussie hebben aangepast.

Reactie Afvalcontainers Noord Holland:

Geachte JG,
Bedankt voor uw feedback, op deze manier kunnen wij onze service verbeteren.
Het klopt inderdaad dat het een wettig betaalmiddel is, je kunt bij ons daarom ook in onze eigen regio kiezen voor een contante betaling. Door het extra werk, en het risico wat wij lopen (denk aan transportkosten, geld naar de bank brengen en extra administratie) rekenen wij hier klein extra bedrag voor. Het klopt dat het niet staat bij de betalingsvoorwaarden omdat wij door heel Nederland leveren, en alleen in onze eigen regio contant geld accepteren. Daarom staat er ook bij dat u voor deze keuze het beste even met onze klantenservice kan bellen. Na het aanklikken van de keuze contante betaling staat direct bij uw bestelling de keuze contant betalen geselecteerd met het bedrag erbij. Dus dit is zeker te zien voor u de bestelling echt plaatst. Na ons contact hebben wij u de keuze gegeven om alsnog via ideal te betalen, u heeft echter zelf gekozen om toch contant te betalen.
Team afvalcontainers Noord Holland.

Score voor Afvalcontainers Noord Holland: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Container bouwafval