Positief aardige chauffeurs
Sterke punten
Komt de afspraken altijd netjes na
Verbeterpunten of tips
Geen verbeterpunten nodig
Reactie Afval.nl:
Bedankt voor je review! Goed om te horen dat je tevreden bent en alles naar wens is verlopen. Graag tot de volgende!
Met vriendelijke groet,
Team Afval.nl