Makkelijk een bouwcontainer bestellen.
container werd echter voor 7 uur in de ochtend al gebracht en daardoor miste ik het contact met de chauffeur.
container is 100 meter verder van mijn huis neergezet.
na goede communicatie is de container alsnog die middag voor mijn huis neergezet, helaas kostte dit wel 125 euro extra!
Sterke punten
communicatie is snel en goed
Verbeterpunten of tips
niet voor 7 uur in de ochtend een bouwcontainer brengen.
Reactie Afval.nl:
Beste Gerard,
Bedankt voor je review en fijn om te horen dat het bestellen van de container makkelijk verliep.
We begrijpen dat het vervelend is dat de container al vroeg in de ochtend is geplaatst, waardoor er geen contactmoment meer was met de chauffeur over de exacte locatie. Onze chauffeurs starten vaak vroeg met hun routes om alle leveringen op tijd uit te kunnen voeren.
Fijn om te horen dat de container na goed contact alsnog op de gewenste plek is neergezet. Mocht er in de toekomst nog iets zijn, dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice. We helpen je graag verder.
Met vriendelijke groet,
Team Afval.nl