Prima, niets op aan te merken. Alles verliep keurig volgens afspraak.
Sterke punten
Goede services.
Verbeterpunten of tips
Geen.
Reactie Afval.nl:
Bedankt voor je review! Goed om te horen dat je tevreden bent en alles naar wens is verlopen. Graag tot de volgende!
Met vriendelijke groet,
Team Afval.nl