10m3 container besteld en keurig volgens afspraak geplaatst en weer weggehaald. Makkelijk te bestellen online en te betalen via Wero. Goede communicatie chaufeur belt van tevoren op.
Sterke punten
Bebruiksgemak voor particulier maar ook zakelijk. Goede communicatie.
Verbeterpunten of tips
Geen
Reactie Afval.nl:
Bedankt voor je review! Goed om te horen dat je tevreden bent en alles naar wens is verlopen. Graag tot de volgende!
Met vriendelijke groet,
Team Afval.nl