Super service en snel. Geduldige chauffeur en heel fijn dat je kan aangeven of ze even een belletje geven als ze er zijn.
Sterke punten
Snelheid, gemak
Verbeterpunten of tips
Geen helemaal toppie
Reactie Afval.nl:
Bedankt voor je review, Ruben! Goed om te horen dat je tevreden bent en alles naar wens is verlopen. Graag tot de volgende!
Met vriendelijke groet,
Team Afval.nl