Reviews

Afval.nl

8.9 / 10
10289 beoordelingen
Schrijf beoordeling

95% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Anoniem

2/10

Een absolute afrader! Het gaat bijna altijd mis met de aflevering, van de 20 bestellingen zeker 12 keer een probleem. Ook nu weer; geen container geleverd, geen initiatief om te zorgen dat deze de volgende dag wordt geleverd, helemaal niets. Puinzakken lagen op de gereserveerde plek waar de container kon staan. Chauffeur heeft 2x in één minuut gebeld, en toen ik niet kon opnemen, is er zonder ook maar even aan de deurbel aan te bellen, gewoon doorgereden. Chauffeur beweerd wel 15 minuten voor de deur te hebben staan wachten, zonder ook maar even aan te bellen of nog een keer telefonisch contact op te nemen, want “dat is hun werkwijze!”?!?! Dus als je de telefoon niet meteen opneemt, ben je je container kwijt en moet je 2 dagen wachten.....
Ook de leverancier van de container, BNext, gebeld en daar kreeg ik een grote bek van de planning en dit was hoe zij werkte..... Helder.
Na jaren bij Afval.nl containers te hebben bestel in de hoop dat het ‘deze keer wel goed gaat’, ben ik er nu klaar mee! Helaas neemt Afval.nl ook geen enkel initiatief om er voor te zorgen dat de container de volgende dag kwam.... Hier geen container bestellen!

Sterke punten

Wel geduldige en vriedelijke medewerkers aan telefoon bij Afval.nl

Verbeterpunten of tips

Beter je best doen voor loyale klanten en een andere container leverancier nemen dan BNext

Reactie Afval.nl:

Beste Isabelle,
Jammer om te lezen dat je dit zo hebt ervaren. Tegelijk willen we wel graag een eerlijk beeld schetsen van wat er daadwerkelijk is gebeurd.
De chauffeur heeft volgens procedure geprobeerd telefonisch contact met je op te nemen. Daarnaast heeft de chauffeur nog 15 minuten op locatie gewacht. Omdat de gereserveerde plek niet vrij bleek door de aanwezige puinzakken, kon de container helaas niet veilig geplaatst worden.
Daarnaast blijkt uit onze gegevens dat de container voor 6 mei niet in de planning van de transporteur stond. Hierdoor is er helaas miscommunicatie ontstaan rondom de levering.
We begrijpen dat vertraging tijdens een klus erg frustrerend is. Juist daarom vinden wij duidelijke en respectvolle communicatie vanuit beide kanten belangrijk, zodat we samen tot een oplossing kunnen komen wanneer iets anders loopt dan gepland.
Na jarenlang bestellen vinden we het uiteraard jammer dat je besluit ergens anders te bestellen. Desondanks wensen we je succes met je verdere werkzaamheden.
Met vriendelijke groet,
Team Afval.nl


Score voor Afval.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee