Peter

Niet leveren bestelling

Op10/9 plaatsten wij een groot order voor onze plafonds. Op 15/9 ontvingen wij het bericht dat op 16/9 onze bestelling afgeleverd zou worden. Hiervoor heb ik een dag vrij genomen (we verwachten regen en we wilden de Gipsplaten dus snel binnen leggen). Rond 15u30 heb ik jullie gebeld en voicemail nagelaten (volgens het bericht zou men me direct terugbellen). Rond 16u00 heb ik nogmaals gebeld en een vriendelijke mevrouw ging contact opnemen met de transporteur. Rond 16u30 heb ik zelf nogmaals teruggebeld maar kreeg weer voicemail. Rond 16u45 werd ik teruggebeld met de mededeling dat, omdat niet alles geleverd kon worden, de spullen niet geleverd werden. Mijn vrije dag (die ik al niet veel heb) was dus zinloos. Men had ons hier minstens even telefonisch op de hoogte kunnen brengen zodat wij niet zinloos zouden moeten wachten op onze levering. Wij ontvingen een e-mailtje met excuses voor het niet leveren en dat dit als verbeterpuntje opgenomen zou worden. De levering heeft uiteindelijk 3 dagen later plaatsgevonden. Het is de 2e keer dat wij hier bestellen en we geven toe dat de eerste levering wel perfect verliep. Wij werken aan een totaal verbouwing en hebben binnenkort nog materiaal nodig. Ons vertrouwen is in ieder geval fors afgenomen.

Reactie Afbouwmateriaal.com:

Uw ervaring met ons bedrijf is voor ons erg belangrijk. Het ontbreken van een aantal materialen uit uw bestelling moet niet de reden zijn om de rest van het aanwezige materiaal dan ook maar niet te versturen. Dit is zeker een verbeterpunt en gaan wij ook oppakken.
Hoewel uw vertrouwen in ons is vermindert, zien wij dat u ons als bedrijf nog wel aanbeveelt en hopen dan ook een volgende bestelling als 'testcase' tegemoet te zien.

Score voor Afbouwmateriaal.com: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee