Aegis Advocaten

Aegis Advocaten Ook benieuwd naar feedback over de webshop Aegis Advocaten? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company313
97 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Aegis Advocaten met 9/10. Gebaseerd op 313 ervaringen.
Nakomen van afspraken
Snelheid terugbellen
Heldere advisering
Algemene tevredenheid

Beoordeling

Aegis Advocaten 1 beoordeling
Miriam Wolthuis
Miriam Wolthuis

Ik kan alleen maar lovend zijn! Vanaf het eerste telefonische contact met het secretariaat (vriendelijk, helder, duidelijk, betrokken, persoonlijk, helpend, oplossingsgericht) tot de inhoudelijke contacten met dhr Pasman en de manier waarop hij mij vertegenwoordigde in mijn conflict met mijn werkgever: ik voelde mij goed en deskundig geholpen :-)

Vreemde formulering: Ik heb niet het gevoel dat ik een product heb aangeschaft.
Sterke punten vind ik, zoals hierboven beschreven, de manier waarop de mensen van het secretariaat/aan de telefoon met mij omgingen, zich voor mij inzetten. Vervolgens ben ik uitermate tevreden over de manier waarop dhr Pasman reageerde op mijn mails, de manier waarop hij zijn/mijn verweer in mails naar mijn werkgever verwoordde en onze telefonische uitwisseling daarover. Dat dhr Pasman mij op zijn vrije dag nog terug belde omdat ik niet kon weten dat hij vrij genomen had, was ongekend uitmuntend !

Nee, ik voel mij boven verwachting goed geholpen en zou niet weten waarin Aegis advocaten zich nog zou kunnen verbeteren.

Score voor Aegis Advocaten: 5/5
Zou u Aegis Advocaten aanbevelen?Ja
Geslacht:vrouw

Ik kan alleen maar lovend zijn! vanaf het eerste telefonische contact met het secretariaat (vriendelijk, helder, duidelijk, betrokken, persoonlijk, helpend, oplossingsgericht) tot de inhoudelijke contacten met dhr pasman en de manier waarop hij mij vertegenwoordigde in mijn conflict met mijn werkgever: ik voelde mij goed en deskundig geholpen :-).

Bedrijfsinformatie

Wij zijn een advocatenkantoor dat in het bijzonder zaken behandelt op het gebied van arbeidsrecht, ambtenarenrecht en onderwijsrecht.

Uw zaak wordt behandeld door ervaren advocaten en Juristen.

Ons kantoor staat (overheids)werkgevers, werknemers en ambtenaren bij.
Adres
Raadhuisplein 17