Aegis Advocaten

Aegis Advocaten Ook benieuwd naar feedback over de webshop Aegis Advocaten? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company313
97 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Aegis Advocaten met 9/10. Gebaseerd op 313 ervaringen.
N.v.t.

Aegis Advocaten 1 beoordeling
Reni Rhebergen
Goed (8/10)
Reni Rhebergen

Ik heb mijn ervaring met mevr. Chantal Reis als prettig ervaren. Ze koppelde z.s.m. terug, belde terug en reageerde vlot.
Ze trachtte me ook rustig te houden om momenten dat de emoties hoog op liepen bij mij t.a.v. de VSO en de reactie van mijn werkgever.

Het feit dat mevr. Reis ook even mij terugfloot om het zakelijk (zonder teveel emoties) de zaak te bekijken.

Wellicht iets meer fiscale kennis ivm de genoemde vergoedingen in de VSO. Sommige punten kunnen nl. op net andere wijze beter uitpakken. Tevens heb ik zelf achteraf geregeld, dat mijn ziektekorting (welke teruggedraaid wordt) in augustus zal plaatsvinden. Dit omdat het meetelt voor SV-loon, waarop het UWV een eventuele WW baseert.
Wellicht had dit in de VSO al tot uitdrukking gebracht dienen te worden, zodat ik het niet zelf nog hoefde te regelen en hopen, dat werkgever mee wil werken.

Score voor Aegis Advocaten: 4/5
Zou u Aegis Advocaten aanbevelen?Ja
Geslacht:vrouw

Ik heb mijn ervaring met mevr. chantal reis als prettig ervaren. ze koppelde z.s.m. terug, belde terug en reageerde vlot..
ze trachtte me ook rustig te houden om momenten dat de emoties hoog op liepen bij mij t.a.v. de vso en de reactie van mijn werkgever. .

Bedrijfsinformatie

Wij zijn een advocatenkantoor dat in het bijzonder zaken behandelt op het gebied van arbeidsrecht, ambtenarenrecht en onderwijsrecht.

Uw zaak wordt behandeld door ervaren advocaten en Juristen.

Ons kantoor staat (overheids)werkgevers, werknemers en ambtenaren bij.
Adres
Raadhuisplein 17