Aegis Advocaten

Aegis Advocaten Ook benieuwd naar feedback over de webshop Aegis Advocaten? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company313
97 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Aegis Advocaten met 9/10. Gebaseerd op 313 ervaringen.
N.v.t.

Beoordeling

Aegis Advocaten 1 beoordeling
CR
CR

Door drukte bij Unive rechtsbijstand ben ik doorgestuurd naar Aegis Advocaten. Ik kreeg 1 week voor de uiterlijke datum een vaststellingsovereenkomst. Helaas zat bij Unive wat vertraging zodat dat Aegis advocaten maar 2 dagen hadden om mij te helpen. Dit gaf bij mij wat stress. Zeker omdat prive ook wat speelde inzake de verkoop van mijn huis/bank, Ik ben goed geholpen door mevrouw Van der Sijde. Een week na de afronding heeft ze nog telefonisch contact opgenomen om nog wat dingen te checken qua afronding

Vriendelijkheid, geduld en behulpzaamheid van mevrouw Van der Sijde

Dat het spoed was, was niet door goed doorgekomen bij een vervangende collega van mevrouw Van der Sijde , waardoor ik verschillende keren moest bellen.

Score voor Aegis Advocaten: 4/5
Zou u Aegis Advocaten aanbevelen?Ja
Geslacht:vrouw

Door drukte bij unive rechtsbijstand ben ik doorgestuurd naar aegis advocaten. ik kreeg 1 week voor de uiterlijke datum een vaststellingsovereenkomst. helaas zat bij unive wat vertraging zodat dat aegis advocaten maar 2 dagen hadden om mij te helpen. dit gaf bij mij wat stress. zeker omdat prive ook wat speelde inzake de verkoop van mijn huis/bank, ik ben goed geholpen door mevrouw van der sijde. een week na de afronding heeft ze nog telefonisch contact opgenomen om nog wat dingen te checken qua afronding.

Bedrijfsinformatie

Wij zijn een advocatenkantoor dat in het bijzonder zaken behandelt op het gebied van arbeidsrecht, ambtenarenrecht en onderwijsrecht.

Uw zaak wordt behandeld door ervaren advocaten en Juristen.

Ons kantoor staat (overheids)werkgevers, werknemers en ambtenaren bij.
Adres
Raadhuisplein 17