Ted van Barneveld

Ja, ben goed geholpen en de service was dus perfect. IN mijn(ons)geval zou het wellicht beter zijn geweest indien U ons op de hogte had gesteld,dat de tekst voor ouderen wellicht onleesbaar was. Wij hebben geen benul van afmeteingen etc. en op mijn 87e levensjaar wil ik daarmede danook niet belast worden. De letters zijn nu feitelijk te klein uitgevallen. Maar er kwam een tipo uit en dat is, dat mijn echtgenote een beroep kan doen op de Wlz en zij heeft er recht op. Bwetalen daarvoor de laatste tijd ong. e 1200m-- per jaar en zijn vanaf 01-08-2003 daarvoor verzekerd. Van de instanties die het zouden kunnen weten werden wij NIET getipt en dat vinden wij wel heel erg. Ook onze zorgverzekeraar wist of had kunnen weten dat wij WLZ in NL verzeklerd waren. Hebben ons derhalve onthouden dat wij een beroep konden doen op het CIZ(centrum indicatiestelling zorg !!)en indien onze huisarts aangeeft hoe erg het gesteld is m haar dat gevraagd om alles te rapporteren en hadden wij -voorzover ik het inschat- al een indicatierapport van mijn echtgenote kunnen afgeven en dan zouden wij al direct toestemming hebben gekregen. . Houdoe, Ted van Barneveld, score 8.5
toestemming en een beroep kunnen doen op een zorghotel in Nederland

Score voor Advertentiegroothandel: 3.5/5