CVO t Gooi

Nadat wij ons keurig hadden aangemeld (en betaald hadden) waren wij in de veronderstelling dat de banner (weinig ruimte itt tot een volledige personeelsadvertentie) die zaterdag geplaatst zou worden. Een van uw medewerkers heeft collega's van mij op een onbeschofte manier laten weten dat hij binnen een paar minuten akkoord wilde hebben omdat anders de banner niet geplaats zou worden. De manier waarop hij dit deed ging erg ver, toon maar ook zinspelen op weinig betrokkenheid richting een van mijn medewerkers die niets te maken had met de plaatsing.Ik had dit als klant graag op en andere manier gezien en betwijfel of wij ooit nog zaken zullen doen.

Reactie Advertentiegroothandel:

Wij hebben deze advertentie opgemaakt voor de klant en per e-mail voor akkoord voorgelegd. Omdat wij zonder goedkeuring van het ontwerp niet tot plaatsing over kunnen gaan, hebben wij de klant ook telefonisch benaderd. Wij betreuren het zeer dat dit als onprettig is ervaren.
Helaas kregen wij pas na het verstrijken van de deadline van de uitgever een akkoord op de advertentie, waardoor wij de advertentie een week hebben moeten doorschuiven.

Score voor Advertentiegroothandel: 1.5/5