De website was wel duidelijk. Echter werd het formaat dat ik had gekozen niet meer gehanteerd en hier kreeg ik pas een kwartier voor de deadline bericht van. Er werd een ander formaat aangeboden (staand i.p.v. liggend), waardoor er in dit kwartier een nieuwe advertentie moest worden gemaakt. Wij kregen binnen die tijd geen contact met de klant voor wie de advertentie bedoeld was, waardoor wij alles moesten annuleren en wij de advertentie pas een week later konden plaatsen.

Reactie Advertentiegroothandel:

Voor de formaten en tarieven op de website zijn wij afhankelijk van de gegevens die de uitgevers aan ons aanleveren. Wijzigingen worden real time door ons doorgevoerd, echter in dit geval bleek een formaatwijziging per abuis niet aan ons door gegeven.
Om de advertentie toch te kunnen plaatsen, hebben wij eerst de uitgever met klem verzocht de advertentie alsnog op het gewenste formaat mee te nemen.
Toen dit onmogelijk bleek, hebben wij de klant zo snel mogelijk gevraagd om nieuw materiaal.
Helaas bleek de tijdspanne tussen de bestelling (donderdagochtend 9:14 uur) en uiterste deadline (donderdagochtend 10:30 uur) te kort om dit voor elkaar te krijgen.

Score voor Advertentiegroothandel: 2/5