Vollaers

Wat een ongelofelijke prutsers. Vorige week dinsdag een batterij besteld, stond bij op voorraad. Nu, zaterdag een week later, eindelijk ontvangen. Paar keer contact gehad. Uiteindelijk een andere batterij ontvangen omdat de eerste toch niet leverbaar was. Laatste telefoon contact werd me verteld dat hij vrijdag met de express dienst om 2000 uur geleverd zou worden, geen "misschien, mogelijk, we gaan het proberen" Nee, hij zou er zijn, zit vervolgens vrijdag avond te wachten. Nee hoor, niks geen levering. Volgende dag om half 2, krijg je een track en trace waar ze niet eens Tijdsindicatie bij zetten. Ik snap dat het soms mis kan gaan en fouten maken is menselijk, maar er wordt totaal niet meegedacht met een oplossing of wat dan ook, en ik zit hier bijna 2 weken met een motor die ik niet kan gebruiken. Ben echt heel erg teleurgesteld en weet zeker dat ik nooit meer hier iets bestel en dit aan iedereen zal afraden.

Reactie AccuDienst.nl:

Bedankt voor uw feedback mevrouw Vollaers, we stellen het zeer op prijs.
Het origineel bestelde product was helaas niet leverbaar vanaf de fabrikant. Het heeft te lang geduurd voordat dit duidelijk was en goed is opgelost. Onze excuses voor het ongemak. We hebben inmiddels contact met u opgenomen om het e.e.a. uit te spreken en onze excuses nogmaals over te brengen.

Score voor AccuDienst.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: Accu voor honda cbr600f2