D.C.

WOW ...... Het zal je maar gebeuren: wil je ‘s-ochtends naar je werk .... start je auto niet, accu defect. Geen lid van de ANWB en niet ff iemand in de gelegenheid om me een jumpstart kan geven. Maar ja, dan maar met de fiets richting werk.
Op het werk gezocht naar een type accu welke ik wilde. FF een klein onderzoekje gedaan naar prijzen en (wat veel belangrijker is) levertijden. AccuDienst.nl kwam al snel bovendrijven aangezien zij zeer scherpe prijzen hanteren en zeer snel kunnen leveren (en niet zoals andere internetbedrijven welke de door hun beloofde levertijden niet nakomen b.v. een Nederlandse site wat eigenlijk een Duitse bedrijf is aangezien er ineens €7,50 statiegeld voor de accu werdt gerekend , waar de toegezegde levertijden gemiddeld met 3 werkdagen worden overschreden).
Op de AccuDienst.nl site nog even via de chat nagevraagd of de te bestellen accu inderdaad de volgende dag (zaterdag) geleverd zou worden, krijg ik vervolgens te horen: “wilt u deze dan niet vanavond al hebben” ! Aangezien ik plannen had voor het weekend komt mij dat perfect uit.
Bestelling voor 12:00 gedaan, krijg vervolgens een mail en een sms van de orderbevestiging - een uur later krijg ik een bevestiging per sms dat de bestelling is overgedragen aan de vervoerder - een uur later krijg ik van de vervoerder per mail een bevestiging dat mijn bestelling vandaag wordt bezorgd en een link om de (real time) verwachte aanlevertijd te kunnen monitoren - handig als je nog andere dingen te doen hebt. De accu werdt vervolgens keurig ingepakt op het volgens de link aangegeven tijdstip door een zeer correcte koerier afgeleverd.
Vervolgens heb ik direct de accu (in het donker) kunnen monteren waardoor mijn plannen voor het weekend gewoon door konden gaan.
Ik heb werkelijk niets anders dan lof voor AccuDienst.nl (Ravin & collega’s) en de vervoerder (Trunkrs) !

p.s. dit is geen nep review maar ik ben een normale betalende klant.

- Duidelijke website (met zeer scherpe prijzen)
- Chat mogelijkheid (hulp)
- Informatieverstrekking betreffende de bestelling
- Informatieverstrekking betreffende de levering
- Het nakomen van de afgesproken levertermijn !

Totaal niet !

Reactie AccuDienst.nl:

Super leuk om uw uitgebreide review te lezen. We waarderen het zeer dat u de moeite heeft genomen om uw verhaal te doen. Een pluim op ons werk! Heel veel plezier van de accu en uiteraard staan we altijd graag voor u klaar. 😊

Score voor AccuDienst.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Accu