Marc

AccuDienst is duurder en levert drie dagen later dan beloofd. Om het goed te maken mocht ik ruitenwissers uitzoeken, maar niet van Valeo of Bosch, de merken die ze verkopen, maar van B-merk Carpoint of met korting van Bosch.
Ik kreeg een e-mail met de mededeling dat Pieter Tersmette, kennelijk de directeur, contact met me zou opnemen, maar dat is in meer dan 5 weken nooit gebeurd

De producten zijn van goede kwaliteit, maar duurder dan bij de concurrenten en ze komen beloften niet na.

Ze komen beloftes om op tijd te leveren, het goed te maken of contact op te nemen niet na en dat zou toch veel beter moeten kunnen.

Reactie AccuDienst.nl:

Bedankt voor je review Marc, we stellen het zeer op prijs.
Allereerst onze excuses voor de gang van zaken. We zijn afhankelijk van de koeriersdienst voor het op tijd leveren van de accu's. Jouw accu is op tijd verstuurd maar helaas verkeerd gesorteerd geweest. Het zou zaterdag afgeleverd moeten worden maar door één werkdag vertraging wordt dit 'automatisch' maandag. Dit komt nagenoeg nooit voor maar elke keer is te veel.
Als goedmakertje voor één werkdag vertraging hebben we je gratis ruitenwissers aangeboden van Carpoint . Of ruitenwissers van Bosch met 50% korting. Je hebt gekozen voor de laatste optie en de ruitenwissers zijn nog dezelfde dag verstuurd. Alhoewel je akkoord was vond je ons aanbod 'karig' en daar hadden we inderdaad nog op moeten reageren, excuses daarvoor.
We wensen je alsnog veel plezier van de accu en de Bosch ruitenwissers. Mocht je nog vragen hebben dan staan we graag voor je klaar.

Score voor AccuDienst.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: ruitenwissers